lördag 14 september 2013

Fotografering som hobby

En härlig hobby har jag och Emma tillsammans. Fotografering! Så avkopplande och roligt! Vi deltog i en kameraklubbs evenemang på Konstens Natt - man sku fotografera på Baanan - en ny ca 1 km lång väg för bara fotgängare och cyklister gjord av en gammal järnvägsstump.
Det var riktigt inspirerande..

 

 Jag vill också se ut som jag klättrar trots att jag står stadigt med fötterna på jorden.








Någon hade målat röda katter här och där längs banan...




I klubblokalen fick man prova på något nytt; 
En rolig idé; rita på en "overhead", belys väggen och ta ett foto !!


Så köpte jag Emma ett stativ i födelsedagspresent - det måste vi ju genast testa med en nattfotografering i den varma höstkvällen.

 Lååååånga slutartider:




 Låååånga slutartider, bilarnas strålkastarljus och bromsljus:


Ett hjärta ritat med ficklampa och låååång slutartid ;)


Ut och fotografera !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar