onsdag 13 juni 2012

Loppisfynd och naglar

Jag är så lycklig! Tänk vad en liten sak kan göra en lycklig och glad! Min snälla dotter gick till Mathaförbundets loppis (de ska flytta :(  ) och fyndade två krukor !! 


Den här krukan fick hon för 3€ (normalpris ca 15€)
Jag är så glad för den är ju i samma serie som jag har - fast mindre! 



Den här 30cm krukan fick hon för 2€ (normalpris i ett varuhus i centrum 21€ eller Plantagen ca 8€)


Änglapelargonen fick plats och så delade jag en lobelia - får se om om den gillade det..
Nedan ser du naglarna dottern gjorde åt mej igår - kanske de får en blomma idag? Sedan blir de äkta trädgårdsnaglar ! 


Så där nu har naglarna fått blommor på sej - riktiga krukträdgårdsnaglar ! 
Eller hur? Jag tycker de är riktigt roliga ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar